آموزش راهبردی نرم افزار های اقتصادسنجی مالی

آموزش و دانلود نرم افرارهای کاربردی STATA،EViews،SPSS،لیزرل و....

آموزش راهبردی نرم افزار های اقتصادسنجی مالی

آموزش و دانلود نرم افرارهای کاربردی STATA،EViews،SPSS،لیزرل و....

آموزش راهبردی نرم افزار های اقتصادسنجی مالی

جناب آقای دکتر هادی امیری استادیار علوم اقتصاد دانشگاه اصفهان
پریسا اسماعیلیان کارشناس ارشد مدیریت مالی دانشگاه اصفهان

نویسندگان

دانلود استتا 14نسخه 64 بیت

عنوان:دانلود STATA14

حجم 27.8مگابایت


راهنمای نصب استتا14
عنوان: راهنمای نصبSTaTa14
حجم: 414 کیلوبایت

توجه: رمز جدید نصب برنامه در راهنمای نصب به economya.ir تغییرکرده است.

درصورت خطا بعد از نصب تاریخ سیستم خود را به یکسال قبل مثلا2015 تغییر دهید مشکل حل خواهد شد .

کاری از پریسا اسماعیلیان


  • پریسا اسماعیلیان

STATA14

استتا14

نظرات  (۸)

سلام وقت بخیر من این نرم افزار رو به همون دستور نصب کردم.نیاز به لایسنسه جدید داره؟چون برای من نرم افزار رو باز نمیکنه باید چیکارش کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام متشکرم به همان صورت که دستور نصب است صحیح است تاریخ سیستم خود را کم کنید مشکل برطرف خواهد شد.

سلام. ممنون از سایتتون. کرک کار نمیکنه. کرک جدیدتری دارید؟استاتا 14 را نصب کردم اجرا نمیشه با این کرکها
پاسخ:
سلام تاریخ سیستم را کمی به غقب برگردانید مثلا 2015 مشکل حل خواهدشد
با سلام من استتا را نصب کردم ولی باز نمیشه و پیغام لایسنس نامعتبر میده میشه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام تاریخ سیستم را کمی به غقب برگردانید مثلا 2015 مشکل حل خواهدشد
با سلام فایل مورد نظر رو دانلود کردم ولی پس از نصب مشکل رجیستر دارد. چه کنیم؟
پاسخ:
سلام تاریخ سیستم را کمی به غقب برگردانید مثلا 2015 مشکل حل خواهدشد

سلام
آیا با نصب این نرم افزار میشه با داده های حجیم کار کرد یا اینکه فقط آموزشی هست؟
ممنون
پاسخ:
سلام بله این نرم افزار نسبت به ایویوز بسیار قویتر می باشد و نرم افزار جامعی است که نسبت به ایویوز و سایر نرم افزارهای فعلی قابلیت های زیادی دارد
فقط 6 مگ دانلود میشه و دیگه تمام ...
مشکل از کجاست؟
بسیار متشکرم مستدام باشید
پاسخ:
با سلام مجدد بررسی خواهد شد 
متشکر 
ممنون از فایل راهنماتون بسیار مفید بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی